Simpla is een online facturatiesysteem met heel veel mogelijkheden.
Over deze integratie
Simpla is snel en heel gemakkelijk te gebruiken voor de administratie van jouw zaak en biedt veel mogelijkheden aan zoals klantenbeheer, facturen maken, offertes, bestelbonnen, leveringsbonnen, elektronisch factureren, projectbeheer, tijdsregistratie, OCR, Projectbeheer, rapportering, taakopvolging, webshop, betalingen en nog veel meer.
Vereenvoudig jouw administratie van offerte naar bestelbon naar leveringsbon tot en met de factuur en betaling.
Simpla is 100% Belgisch en dus volledig op de Belgische wetgeving gericht.
Wij koppelen naadloos met jouw boekhouder.
Simpla is heel flexibel en kan volledig op maat van jouw onderneming aangepast worden.
7 op 7 dagen ondersteuning inbegrepen.
Koppeling met Octopus
Simpla werkt volledig in de cloud en synchroniseert gegevens van klanten en leveranciers, zowel aankoop โ als verkoopfacturen, financiรซle verrichtingen en documenten via API.