Document Management System
Deze module zit gratis* verwerkt in beide abonnementen voor de ondernemer.
Te verwerken documenten kunnen rechtstreeks naar een Octopus dossier worden verzonden via het unieke e-mailadres van dat dossier.
Documenten kunnen eveneens worden doorgestuurd naar Octopus met de Octopus App.
Lokaal aanwezige bestanden kunnen direct naar het Octopus dossier gesleept en bewaard worden.
Behalve aan boekingen kunnen documenten ook gekoppeld worden aan andere Octopus elementen zoals dossiers, relaties, investeringen, artikels.
De gekoppelde documenten worden binnen het dossier opgeslagen op de Octopus servers (in the cloud) en zijn daardoor altijd en overal raadpleegbaar.
Op die manier kan een ondernemer instaan voor het inbrengen van de documenten en krijgt het adviserend kantoor direct toegang tot die documenten.
Uiteraard komt dit de samenwerking tussen ondernemer en boekhouder/accountant optimaal ten goede.
*Documentenbeheer is gratis indien minder dan 1GB opslag vereist is. Indien meer dan 1GB opslag wordt er €1 per GB/per maand/per dossier aangerekend.