Beheer jouw administratie centraal รฉn op een eenvoudige, duidelijke manier!
Over deze integratie
Met DeskManager beheer je je artikelen, klanten, offertes, leveringsbons en facturen op een overzichtelijke en eenvoudige manier. Ook je administratie is in een mum van tijd gedaan. Met de hulp van optionele modules kan je gebruik maken van stockbeheer, aankoopbeheer, prestaties en planningsmodule.
Heeft je dagelijkse werking nood aan automatisering op maat? Of heb je graag een module die voor jou uitgebreider op maat is geschreven?
Geen probleem! Contacteer ons vrijblijvend en wij komen langs om jouw vraag om te zetten in een duidelijke analyse. Jouw op maat geschreven module of uitbreiding implementeren wij in DeskManager zodat jij alles centraal kan blijven beheren via de vertrouwde omgeving.
Je kiest bij DeskManager voor een partner waarbij eerlijkheid, duidelijkheid en transparante communicatie centraal staat. Elke klant mag zich aan een persoonlijke aanpak verwachten waarbij er wordt gestreefd naar een langetermijnrelatie.
Koppeling met Octopus
Link via API
Online Software
Klantgegevens, leveranciersgegevens, aankoopfacturen, verkoopfacturen worden doorgestuurd naar Octopus
Bij de opstart worden alle gegevens van Octopus (klantgegevens, leveranciersgegevens, rekeningnummers en btw-tarieven) overgezet naar DeskManager