Hetย kantoorprogrammaย gebruik je voor: je planning, de GPS posities van je mobiele collega’s, het maken van je eigen vragenlijsten (open- en gesloten vragen, checklists, schetsen, foto’s) en je hebt verschillende management rapportages ter beschikking.
Met deย Simon appย (iOS en Android) handel je de werkbonnen in het veld af. Registreer reis- en werktijd en boek verbruikt materiaal op de werkbon. Je klant kan de werkbon vervolgens op het scherm ondertekenen! Bovendien worden de vragenlijsten met de smartphone/tablet ingevuld.
Door de inzet van Simon, zeker in combinatie met Octopus, zijn besparingen van 300,- / 500,- Euro per mobiele collega per maand mogelijk! Er is geen papierwerk meer, je kunt compacter plannen, je voorkomt een heleboel heen en weer gebel in geval van herplannen, er gaan geen bonnen meer verloren en je factureert veel sneller. Bovendien lever je naar je klanten transparante kwaliteit: met de vragenlijst functionaliteit kun je eenvoudig je klant rapporteren wat je aan werkzaamheden hebt uitgevoerd.
Actief in: Installatie, elektra, bouw, beveiliging, loodgieter, airco/warmte, ICT, riooltechniek, hoveniers, schoonmaak/reiniging, gemeenten, dieseltechniek.
De koppeling van Simple-Simon met Octopus zet elke ingevoerde werkbon automatisch om in een verkoop factuur, en neemt geregistreerde reis- en werktijd en verbruikte materialen over in je boekhoudpakket. Omgekeerd neemt Simple-Simon klant- en artikelinformatie over uit Octopus. Dat bespaart tijd en verkleint de kans op fouten.
Synchronisatie via API:
Meer informatie over de koppeling vind je op de pagina vanย Simple-Simon.