Admin Consult
Met Admin-Consult ontwikkelde Syneton BVBA, een spin-off van ons accountantskantoor, een integrale beheersoplossing voor boekhouders, accountants en bedrijfsrevisoren.
Hoewel het initieel niet in de bedoeling lag het pakket te commercialiseren, delen wij ondertussen onze knowhow met meer dan 1.000 andere kantoren.
Algemene beschrijving
Naast de verplichtingen met betrekking tot anti-witwas, UBO en identiteitskaarten, beschikt het pakket Admin-Consult over alle instrumenten voor het dagelijks beheer van uw kantoor.
Via de takenplanning krijg je een volledig beeld van het ganse kantoor en kan je de meegeleverde opvolgingslijsten (BTW, AV en jaarrekeningen, fiscale aangiften, herbenoemingen,...) zelf aanpassen en zelfs nieuwe aanmaken.
Verder zijn er nog functionaliteiten met betrekking tot tijdsregistratie met bijhorende (elektronische) facturatie, capaciteitsplanning, to do-lijsten, communicatiehistorieken met klanten, rentabiliteitsanalyses,....
Met het Document Management System worden alle documenten en mails per dossier gearchiveerd en kunnen jouw klanten deze documenten via Admin-Mobile consulteren.
Informatie omtrent de koppeling met Octopus
De verkoopfacturen worden via importbestanden naar het verkoopdagboek in Octopus geëxporteerd.